Wij gaan er van uit dat deze mail bij iedereen is aangekomen, wij hebben gebruik gemaakt van de email-adressen die zijn doorgegeven aan Fiducie Beheer en Adviesdiensten (deze gebruiken wij nu ook).
Heb je deze mail niet gekregen dan zou dat aan de volgende zaken kunnen liggen:
- Geen correct email-adres, mocht je tussentijds een wijziging in je email-adres hebben gedaan dan stellen wij het op prijs als je deze wijziging aan zowel Fiducie Beheer en Adviesdiensten als aan het bestuur kenbaar maakt.
De wijzigingen richting het bestuur kan je via het contactformulier doen. - Ongewenste post, de kans kan bestaan dat de mail, welke vanuit het bestuur naar jullie gemaild wordt, onverhoopt in de map 'ongewenste mail' komt te staan van je email-provider. Hierbij het verzoek om even naar deze map te kijken mocht je de mail niet hebben ontvangen.
Je kan bij de instellingen van je email-programma of online beheer van de provider de instellingen aanpassen van de spam-filter zodat je in het vervolg wel de email van ons ontvangt.
Je kan de verstuurde mail altijd terugvinden op de website, log in op de beveiligde pagina en ga dan naar 'berichtgevingen'